Dagens tumme ner

Något jag verkligen inte kommer sakna nu när jag snart går ur skolan är de förbannade tågen. Idag när jag kom till perrongen för att åka hem så tyckte jag att det var ovanligt lite folk jämfört med hur mycket det brukar vara. Så jag klickade in på Sj:s hemsida på mobilen och det visade sig att tåget var inställt!

Men tur som jag hade var Fredriks mamma i stan så liftade med henne hem. Blir så förbannat trött, nu klarade jag mig ganska bra men tycker synd om dom stackarna som stod ute i kylan till strax efter halv fem då det kom ersättningsbussar.

Förövrigt har det varit en seeeeg dag! Har sett när resten utav klassen gjort sina demostrationsredovisningar, vilket betyder att vi suttit ner hela dagen. Och min demostration i tisdags gick faktiskt bra, kändes bra i alla fall men får se vad läraren tycker.

Helgen ser ut som sådan att i morgon blir det praktik, sedan jobb både lördag, söndag. Och på lördag kväll blir det 100-årsfest på bullaregården. Är 5 tjejer som fyllt 20 som ska ha ett hejdundrans kalas, najs!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0