Nytränad och nyduschad

Som rubriken lyder så har jag nyss kommit ur duschen efter lite träning, och nu ska jag se ett avsnitt utav One Tree Hill sen ska jag faktiskt lägga mig. Är jättetrött och har mycket att göra under veckorna framöver, ska jobba lördag-söndag två helger i rad nu och med skola+praktik på det så är jag inte ledig på ett bra tag så behöver all sömn jag kan få så jag inte går in i väggen haha.

Och i morgon är det demopresentation i skolan. Uppgiften gick ut på att man skulle börja bygga en konstruktion efter fantasi och inspiration, sedan ska man förbereda så mycket som möjligt för att sedan demonstrera hur man gör för klassen. Ser mig själv stå där med hela klassen runtom som stirrar på vad jag gör, hur jobbigt kommer inte det vara? Och det ska ta runt 30 minuter per person, men är faktiskt hittills nöjd med min konstruktion så får hoppas att det går bra!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0